fredag 4 mars 2011

Rykten om Syndicate väntar runt hörnet

Det har inte hänt så mycket med Starbreeze som jag trodde att det skulle göra. Anledningen till det är att inga rykten har läckt ut. Tidningarna har skötsamma arbetare som håller sitt embargo!

Igår kväll kom dock detta:


som med stor sannolikhet handlar om det nya Syndicate! I morse publicerades denna lilla spekulation på dn.se:

Syndicate kan bli årets spel

och mycket riktigt så har det påverkat aktien direkt. Vi pratar inte om någon stor uppgång, men igår och i förrgår handlades Starbreeze för 18-20 öre och idag är det 20-21 öre hittills. När det börjar komma officiell info får vi ett par öre och om de släpper en bra trailer och media börjar rapportera positivt om spelet så är vi igång!

Självklart finns risken att Syndicate floppar, men det håller jag för osannolikt. Det är kul och spännande att vara med på den här resan just nu!


EDIT: Bilden har ändrats sedan jag skrev inlägget. Jag är alltså inte helt förvirrad. :-)

1 kommentar:

Zod3r sa...

Så sant så sant! Visst, detta är fanimej en MEGA högrisk aktie sett över tid, men just nu känner jag mig faktiskt inte direkt orolig. Trevlig Helg på dig!