måndag 8 augusti 2011

10 000 sidvisningar!

Det är väl en slags milstolpe antar jag.

Starbreeze har gått ned lite och köpsidan är rätt skral. Den allmänna oron på börsen speglar väl av sig. Snart är det Gamescom. Det ska bli intressant att se vad aktien ligger på dagarna före mässan och hur lågt den sjunker om inget visas. Starbreeze kommer givetvis att finnas på plats, VD:n representerade företaget, men det betyder förstås inte att de visar upp något. Min magkänsla säger att det inte kommer något, men jag har inga egentliga belägg för det. Det är nog inte omöjligt att vi går ned på en 10-11 öre om min magkänsla stämmer. Den 25 augusti är det dags för bokslut. Mycket spännande! Även det är starkt kursdrivande. Om man får önska lite så blir det en dipp i samband med Gamescom och glada nyheter när bokslutet kommer. Jag har rätt gott om likvida medel och det vore angenämt att få sänka GAV:et ytterligare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du har rätt, det har du haft hittils..